15/10/07

Proposta curiosa

Avui se m'ha acudit proposar-vos una mena de joc: que pareu l'orella quan aneu pel carrer, al metro, al tren, al mercat... i mireu de captar metàfores que la gent fa servir de manera natural. Si podeu contextualitzar-les una mica (on s'ha produït, qui l'ha produït i amb qui parlava -home o dona, relació dels parlants si la coneixeu...-, tema del qual parlaven), millor encara. Fa dos anys vaig realitzar un treball de recerca sobre metàfores i em va semblar un tema força interessant. Quan en tinguem un bon recull, us en faré cinc cèntims ;-)

Per cert, tant se val si són en català o en castellà, però transcriviu-les tal com s'han produït.

1 comentari:

Ten con Ten ha dit...

Aquest any he tornat a l'universitat i fa uns dies en Fonética y Fonología em va venir al cap aquesta entrada: "A partir de ahora tienen que estar atentos a todo lo que oigan." Jeje, però la veritat és que encara no he començat amb la teva proposta, tot i que em sembla molt divertida.

Una abraçada.