23/11/11

¿Juguem?

Fa cosa d'una setmana, un noi em va aturar pel carrer per preguntar-me com arribar a una adreça. Li vaig preguntar d'on era -veient que no era d'aquí-, i quan m'ho va dir em vaig posar a fer bots d'alegria: era el primer parlant d'aquesta llengua que jo coneixia. En donar-li les indicacions per a arribar allà on volia anar, es va acomiadar amb això:
"დიდი მადლობა" (pronunciat [didi'madla'va]).

Premi per qui encerti què em va dir i en quina llengua -o d'on era el noi (no val fer servir el Google*).

(Una pista: el noi era humà...)


*Rectifico: si feu servir Google perquè no podeu més, llavors no comenteu donant la resposta (deixeu que els que "juguen net" hi diguin la seva) :)

12 comentaris:

Frikilandi ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
llenguaddicta ha dit...

Ote, t'he tret el comentari perquè tu fas trampes (l'Ote hi era, allà amb mi, veient com saltava d'alegria enmig de la Diagonal). I no se t'acudeixi tornar a escriure com a anònim que m'emprenyaré :P

El veí de dalt ha dit...

Sànscrit? ;-)

llenguaddicta ha dit...

Fred fred... Segona pista: és parlant d'una llengua viva ;)

Joan ha dit...

Fa pinta de llengua caucàsica, però sóc incapaç d'anar més enllà.

llenguaddicta ha dit...

És caucàsica. (Calent calent...)

Pere ha dit...

És indoeropea, oi?

llenguaddicta ha dit...

És indoeuropea, sí. :)

laeulalia ha dit...

Reconec que ho he mirat al google, però no ha estat fácil. He hagut d'anar probant idiomes fins a trobar quin era. (I no penso dir-ho, tot i que amb les pistes dels altres comentaris ja m'imaginava que era de per allá).
Petons.

llenguaddicta ha dit...

Gràcies per mantenir el secret... :)

myself ha dit...

No ho sé la veritat, potser és kurd? o bé armeni?
Veig clar que és una llengua caucàsica i indoeuropea però ja no arribo a més!

llenguaddicta ha dit...

No és kurd. La solució és *repic de tambors*

GEORGIÀ

Gràcies a tots els que hi heu participat. Ben aviat, un altre repte lingüístic.

;)