Que ningú no s'esveri... Bé, rectifico, que s'esveri tothom. ¿¡¡Ho haveu vist!!? Així és com responen una reclamació al servei d'atenció on-line de Fecsa-Endesa. Necessitem el Superlingüista amb urgència...
Atenció al canvi de registre i de correcció lingüística de l'apartat final (Nota). No sé qui és l'operador 2179, però li calen unes quantes classes de català i d'estil (¿què li ha passat a la majúscula inicial? ¿Han canviat les normes ortogràfiques i ningú m'ha avisat?).
Atenció al canvi de registre i de correcció lingüística de l'apartat final (Nota). No sé qui és l'operador 2179, però li calen unes quantes classes de català i d'estil (¿què li ha passat a la majúscula inicial? ¿Han canviat les normes ortogràfiques i ningú m'ha avisat?).
Nº solicitud: 763217 Nombre del solicitante: --- Nombre del cliente: --- Operador responsable de la gestion de la solicitud: OP-2179 Benvolgut Client: l'informen que voste ja esta donat de alta como usuari, si no recorda la seva clau, te que entra en la pag. www.endesaonline.com i clica en OLVIDASTES LA CLAVE?. Agraïm la seva confiança en la nostra Oficina Online. Atentament, NOTA: Per la seguretat de les vostres dades, us preguem que ens demaneu gestions mitjançant aquesta adreça de correu. Si us plau, utilitzeu la nostra web, on la informació es troba protegida pel nostre entorn segur. Altrament, i per tal de garantir la confidencialitat de les vostres dades personals, no podrem processar la vostra sol.licitud. Endesa Online. | |||||
1 comentari:
Diguem-ne que no es gaire "corrent" ...
Publica un comentari a l'entrada